Friday 27 February 2009

40km/j

Hepiiiinya aku....
exam settle..tp ada 1 lg rabu ni...
usahawan..xhbs2 nak xm..bosan aku..

Kelmarin..Jumaat 27 Februari 2009
telah tercapai hajat aku nak tgk Upin Ipin...
best wa cakap lu.....tgk kat kajang..xda org..ape lg!! wayang tu kami(aku,ika,ina,emy n ita)
yg punya la!!!
aku gelak sekuat hati!!!... nak lepas kan tensiOn..
Habis tonton..kami makan...pastu sembahyang..
pastu makan..pastu sembahyang... makan ..... sOlat..*..makan(betui!!..kenyataan)
xcaya tanya la ika,ina,emy or ita...
last makan kat satay kajang....jumpa seorg mamat ni..come(jambu giler)..bersih ja muka..tapi jalan kepiT la plak...REJECT!!..hahahahah

*di selang dengan karoke...
favorite xtiviti aku ketika tensiOn...
segala tensiOn akan dibuang..kdg2 terbuang iLmu skali..hahahhahah
x ku sangka..emy kaki karok jugak..aku ngan emy yg paling semangat nyanyi..
~~andai di pisah..cahaya dan bulan..~~lalalala~~~

tapi kenangan yg paling aku xkan Lupa...hehehhe
Nek teksi ngan seorg pak cik yg hanya mengekalkan 40km/j dr kajang balik UKM...
Sama Laju dengan Nek basikaL....Penat nak Sampai pn sama mcm Nek besKAL...hahahahah
1st time aku rs kajang terlalu jauh...slalu nek rapid..rempit!!
Aku Lupa nak tGk Nama ngan No.Plat..No tePon pun lupa ambil..
kalu x..Bleh suggest kat kenkawan ku yg len..yg teRinGin nak JalaN jauh..hahhahah

*Ita sempat Kira Bilangan Restoran yg Wujud sepanjang Jalan KaJang~Ukm
*Ika semPat kira Pokok SepanjaNg Ukm..siaP ajak Ita Join lg..
*Ina semPat MengHayati Keindahan DiMalam hari..
*Emy(dok dePan)..asYik jeling meter Ngan Tmpat teKan Minyak..emy amat Berbesar Hati Untuk memBantu pak ciK tu..
*Aku Sempat Menung maSa Depan(saMpai ke cucu cicit dah)..hahahahaha....

9 comments:

  1. sengal~
    hahahak..
    beze betol pakcik tuh ng ain amir bwak keta~;p

    ReplyDelete
  2. Kalu pertandingan kereta lambat..
    pak cik tu pasti johan..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahhah..btol2..balik2 jer ak cte kt sume org tntg kjdian y mnimpa kte...sgt2 hepi...wakaka

    ReplyDelete
  4. wahahah!
    sengal gile weh tgelak2 aku bace ha.
    tatau pe nk ckp kalo die drive dpn aku.
    mau ak drive smpi tlentok2 kot la kan sesiput ituh. tehehe :P

    ReplyDelete
  5. aku suka yg siput2 ni..lembab takpa..asai selamat

    ReplyDelete
  6. aihh lembap sgt2 pon boleh mcbr keimanan n kesabaran pe. hehe :D

    ReplyDelete
  7. 40 km/j..ok la tu..pak cik tu syg korang,tu arr dier bwk slow2..hahahahha

    ReplyDelete
  8. Untuk keselamatan penumpang.
    Paling penting diri sendiri. Sambil tu bleh ngorat hgpa. Paling penting dapat enterprem blog hg. Haha!!

    ReplyDelete
  9. hahaha...aku rs keselamatan aku terlalu terjamin..mmg terjamin..kalu aku bka pintu ms tu pun..aku bleh turun mcm kreta berhenti..melampau x??
    tp mmg pocik tu bleh interprem dlm blog aku

    ReplyDelete