Saturday 14 February 2009

Percubaan ke 2

percubaan ke 2..
Bukan nama album tapi tajuk blog aku..:p
Sebelum ni aku penah buat blog..
Di sebabkan kemalasan aku yang memuncak tuk aku mengarang dalam blog
maka, aku lupa URL serta aku punya password skali .

Actlly aku xda la mala sangat..tapi masalah tenet..
Mr.poh( sv aku kat Apex) yg xbg student2 li guna tenet..
maklum la..saham punya syarikat..
takut sangat kami(dak2 li) salah guna tenet..
dia xtahu..dak ukm ni baek2 belaka.....hahhhahahah(cam poyo ja)

Aku terbuka semangat nak buat blog ni balik sbb tgk blog Dila la..
mcm meriah ja..terbangkit semangat aku..
terima kasih dila....toce2....arigato...xie xie...syukrun...kamsahamida...grasias..

untuk blog yang ke-2 ni...mcm kemunculan album ke 2 plak..
aku dah guna password yang xkan aku lupa selama-lamanya..hahha
agak2nya ape itu?siapa itu?kenape itu?..

aku belajar dari kesilapan lalu..
org puteh cakap..." don afraid to make a mistake"..
" we learn from mistake."...
org arab cakap..."ada hikmah di sebalik kejadian"...
org melayu cakap..."buang yg keruh ambil yang jernih"..
org IT cakap..."pending, error occur..security low"...
tapi aku suka 1 kata2..."I'm not always right..but I'm never wrong"..

percubaan ke 2 tamat

4 comments:

  1. Ade kesalahan ejaan plak..
    perenggan kedua,baris pertama..
    mala...di tukarkan kepada malas

    ReplyDelete
  2. hahaha..
    yeay~
    nme aku ade dlm 1st entry hang!
    bangge lak!;p
    mari2 kite meriahkan dunie blog..
    wee~

    aku suke ng pepatah2 mlayu,arab,omputeh hang.
    bermakne!
    ngek ko umi!;p

    ReplyDelete
  3. yg ni aku suke arr,nak2 lak part owg omputeh ckap owg arab ckap owg mlayu ckap tu..
    tp owg arab ni reti ckap melayu enh..hahahahha

    ReplyDelete
  4. aku dah terjemahkan..
    nnt korg plak xfhm apa org arab tu ckp..hahaha

    ReplyDelete