Monday 2 March 2009

2 mac - 3 mac

ni satu lagi crita sodih...wuhaaaa..
2 mac 2009
Aku tertinggal purse kat cafe FTSM...
aku sedar dah kul 6...
BetaPa RiSaunya aku coz segala mak nenek kad aDe daLam beg CaBuk tu...
Langkah aku longlai ja....semuaNya bagaikan Gelap(MetafoRa)..

3 mac 2009
pagi2 lagi aku dah mai fak..kul 7.30 pg dah sampai..
aku melulu ke cafe..tapi xbuka lagi....
hati aku xhenti2 berDoa....
LepaS ja klas security...sekali lagi aku melulu ke cafe...
hahahahahha..akak caShier dr jauh dah gelak tgk aku..heheheh
makNanya purse Aku selamat...
akHirnya aku dapat balik purSe aku...hepiii Nya!!
mood aku naik full meter...
tapi......
kasut aku plaK ...tercaBut tapak..nak putus 1 tali Depan..
Maka berJalan la aku terjungkit2...hahahahaha

Aku pun xtau la..nak kategori kan sebaGai malang or Bernasib baik..
ape2 pun aku Syukur sgt purse aku jumpa balik...
yg SodiH + gembiRa juga...Aku kena beLi kasut baRu..huhuhuhu..

5 comments:

  1. wahaha sian gile ko umi~
    wa amat2 simpati.
    hehes :P

    ReplyDelete
  2. klakar sungguh blog ko ni..masalah ko klakar ar weh,xley nak kesian..hahahah
    wat ar shoumix..

    ReplyDelete
  3. umi,ko salah eje la kat interest ko tu.. 'buat' bukan 'buta'

    ReplyDelete
  4. Hahak!! Nasib hang la umie..Huhu..

    ReplyDelete