Tuesday 31 March 2009

SlumBer

kalu diterjemahkan Slumber tu..masuknya tdo tau..
(ok x aku nyer started ayat?)..hahahhaha

aku tgh bosan sbnar nya..tetiba aku teringt aku ade blog la
pe kata aku merepek kat blog..lg pun ain suka bc(ain mesti suka)
dila ngan ina pun suka bg komen.kira dpt sambutan la juga..hahahahahahah
skrang ni aku tgh dok ym ngan ika..
ika saja je pendingkan emy,azie ngan ita.guna nama aku lak tu..
kiranya aku la jd bahan diorg..xksh la..jnj diorg hepi..
baek kan aku...
yg aku geram skrg ni..status aku xmo bertukar
ym slalu dengki ngan aku....

arrrgh..bosannya..xda mood langsung aku nak sentuh projek..tmbh2 tesis
mood aku nak g karok or g membuang masa..jln2 xtentu arah..hahaha
actually mood tu slalu ade..yg xpnh ade mood nak study..
kalu ade pun.kejap je...dia akan hilang selepas aku tension xreti nak wat..
xsampai sejam pun slalunyer..jam kedua tu aku dah start buka fb..hahahaha

jap nak crita pasal pe ek?aku pun sebenarnya..xtau nk crita pe..sbb aku boring seharian..
critanya..aku tdo ja lebih..hahah tu tajuk aku slumber..
asyik tdo ja..padahal waktu2 ni org len dah separuh n suku giler dah ngan diorg nyer tesis n projek2 len
tp aku hari makin hari..lagi kuat tdo nyer..tmbh2 skarg byk klas byk dah xda..huhu
so..katil tu dah jadi hak milik aku 24jam....tolak sembahyang..tolak makan..tolak g tooilet..kira 21 jam la aku dok atas katil..hahahaha..itu kiraan kasar aku
mcm melampau la plak...pe2 pun semua tu hakikat :P

6 comments:

  1. hahaha..
    umi..
    aku memg suke komen!
    ahaha~
    weyyh..aku pon mgalami sindrom cm ko la..
    cane ni??
    wakakaka..
    mati kite weyy...
    skang da bulan april..
    mau aku extend satu sem nk siapkan tesis ni haa..:p

    ReplyDelete
  2. hahahaah
    lawak seh entry ko.
    ak pon mati kutu termasokla kutu2 kat kepale pon mati akibat kekacauan palotak yg melampaui batasan kemanusiaan ni (alangkah bestnye kalo aku menaip coding selaju aku menaip komen kat blog ko weh. haha).

    ReplyDelete
  3. aku skang tido pas suboh, bangun nak dekat2 asar. besh3

    ReplyDelete
  4. nampak..mmg semua ade sindrom yg sama...
    kiranya aku masih normal..

    ain: aku ucap takziah kat kutu ko..hahaha
    skrg org xtaip coding dah...cari tenet
    ja..so kita bz kan diri taip bnda len

    ReplyDelete
  5. eleh2..puji dri sndri la plak :P
    skrg ko nk ckp ak xbaek la nih...bhn2 ko kt dorng??heheh
    tp bes r kne2kn owg nih..ak ske..hihi :D

    ReplyDelete
  6. lg skali name aku ko sebut...haha..
    mane ko dpt slumber tu tido??
    slumber tu wat badak laa..

    ReplyDelete