Friday 3 April 2009

Lucky

xda
PeKena tajuk ni???
Mesti la ia ade kaitan ngan luckydraw....ataupun cabutan bertuah..huhu
lihat gambo di bawah



ni adalah bukti2 yg dinner kali ni aku adalah bertuah
mybe sbb tahun akhir kot...
nak juga aku merasa dapat hadiah cabutan bertuah
hihi..mesti org len jeles kan...
nasibla...bertuah2 kan la diri anda..huhu
yang masih ade dinner..sile cube lagi..
yg pasti aku dah merasa..ni mmg hamper aku..bkn aku curik hamper org len
xda makne aku nk tgkap gambo hamper..melainkan hamper tu aku yg punya!!!

9 comments:

  1. perghh!
    ko pakai mndrem ape ni weyh?
    hahaha..
    bes gle ahh..
    aku nk cket umi..
    aku mau..

    p/s: ko amek gambo gaye laen leh x..ni muke menepek jek kt hamper apehal? hahaha..;P

    ReplyDelete
  2. aku dapat laki dro gak..micro sd 2g masa henpon fair..lagi bes!

    ReplyDelete
  3. hahah..tuah manusia..nmpk time luckydraw..haah

    Dila: aku dh santap semua dah..hahaha..
    saja aku menepek muka kat hamper..nak
    bgtau yang hamper lg besar dr muka aku..
    hahaha

    Ina : perlu kah aku jeles???
    itu hg pya laki dro..
    aku nyer laki dro..dpt hamper je...
    aku trima..jnji aku xwat kluar duit
    hahahaha

    tp aku penah ja..dapat pendrive 1g..oklah tu..ms tu pendrive ig still harga 80 hengget

    ReplyDelete
  4. wekk..nyampah ak tgk..
    bkn nk kasi kopok kt ak sket :P

    ReplyDelete
  5. haha.
    table kitorg pon dpt hamper what..
    paling takley blah hamper tu ade lg kat blk aku.
    byk lg jajan2 yg tak disentuh lagi.
    kalo ku jahat da lame ku baham sorg2!
    miahahah :D

    ReplyDelete
  6. lenkali tiru mcm aku..baham ramai2..time tu jugak..br senonoh

    ReplyDelete
  7. tu la pasal.
    biletah nk baham (spt harimau pule membaham2 neh. haha)

    ReplyDelete
  8. betuah betul ko enh..xnk syer tuah ko ngn aku ke umi??

    ReplyDelete
  9. amboih. hamper hg sorg ka?? hamper aku jugak wei!!!

    ReplyDelete