Thursday 16 April 2009

Ayok!!..wa sudah tua loo

Hepi besday to me....hepi besday to me..
(13 April 2009 selamat la menyambut ulang tahun kelahiran yg ke 22 tahun)
hahahaha...kena cepat kawen nih..

Besday tahun ni macam tahun2 sebelumnya...biasala sejak masuk U ni..besday aku akan jatuh time exam...dekat2 nak exam...time2 genting la...time yg xley nak enjoy dah...sodih..:(
Tapi kot mn pun aku balik jugak umah aku yg dah berbulan2 aku xtgk...
dapat tgk muka mak ngan abah aku time besday pun dah cukup enjoy bagi aku..he2
lgpun kat kampung..dah tua2 ni org xsambut besday dah...so 13 april tu sama ja bagi aku...yg berubah umor aku....dah tua loo aku nih..tp muka maintain muda..
anak sepupu aku yg baru 4 tahun pun cakap...

"cik mi ni kecik ja...besar alia ja.."

Aku gelak ja...mcm2 la dak tu, nak ambik hati aku la tuh..pastu ngutuk mak dia plak..

"Mummy alia gemok...abah pun gemok..."

hahahaah..mau kena sepak mak dia dengor...hahaaha.
dah2 aku nak sambung keja....xsedor diri aku ni..next week dah nak exam...hehe

3 comments:

  1. anak sepupu hang tu mcm mulut hang la tu..haha..

    Happy belated birthday umii!!
    hr tu aku da wish jgk an..tp xde adiah la enh..

    ReplyDelete
  2. xda hadiah ka???
    huhu.....xpa la..ko siapkan tesis aku
    sudah dikira sebagai hadiah

    ReplyDelete
  3. epy besday wehhh!!! (nak gak wish)
    tehehe :P

    ReplyDelete